ביצועים נהדרים. תערוכה בגלריית PACE BEIJING עד ה 10 בדצמבר. בייג'ין 2010 – רות המאירי

LENG LIN האוצר סבור, ששנות ה – 90 של המאה ה – 20 היוו במה הולמת לביטוי המודעות העצמית באמנות הסינית העכשווית. התצוגה הפכה למדיום עצמאי בפני עצמה. אמנים דחפו להצגת עבודותיהם כמעט עד קצה גבול היכולת. זכות הקיום שלהם נקבעה אם הציגו או לא. "אם אני לא מציג משמע אני לא קיים". המציאות הפכה כמעט לסוריאליסטית.

אידיאולוגיה ברורה ורוחניות ברמה גבוהה מצד אחד, וצמיחה כלכלית מהירה מהצד השני הפכו לרווחים. באחת, הכל הפך מטריאליסטי ונדחס לתוך מסגרת חדשה של זמן ומרחב.

האמן האינדיבידואלי יכול למצוא איזון בין העצמי, למודעות העצמית. התצוגה מחזירה אותנו לאמצע שנות ה – 90 – בה, המציאות והסוריאליזם התקיימו זה בצד זה.

נוצרה מעין תחושה פנימית של חוסר ביטחון, הנובעת מהשינויים הענקיים שעוברת סין בעשורים האחרונים. האמנים הופכים את חוסר הביטחון ל"מופע למודעות עצמית". דרך וידאו, צילום, מייצבים, ציור בצורות אומנותיות שונות. האמנים הופכים את המודעות העצמית לצורה מוצגת, דרך שפת גוף בצורה מוגזמת, דרמטיות, האמנות חיה, נושמת, אוטונומית ודינאמית,ואפילו אבסורדית.

יותר מכך, הופעה תודעתית שכזו, יוצרת חוויה חושית עזה בזמן הצפייה בתערוכה.

התערוכה מציגה פרספקטיבה חדשה באמנות הסינית העכשווית. זו חיונית, מרגשת, ובאותו הזמן גם מדאיגה. קשה לצפות כוון התפתחותה.

בתערוכה 30 אמנים פעילים וידועים בסין ובעולם.

מציגים בתערוכה: DUAN JIANYU, HAI BO, HE AN, HE YUNCHANG, HU XIANGQIAN, LI SONGSONG, LIN YILIN, LIU WEI, LIU XIADONG, MA LIUMING, MA QIUSHA, QIN GA, QIU ZHIJIE, SONG DONG, SUN YUAN, PENG YU, WANG JIN, WANG QINGSONG, WU DAXIN, XIAO YU, XU ZHEN, YANG FUDONG, YANG MAOYUAN, YANG ZHICHAO, YUAN SHUN, ZHANG WANG, ZHANG DALI, ZHANG HUAN, ZHAO BANDI, ZHOU TIEHAI, ZHU FANDONG, ZHU YU.

תמונות ל"גדולי המציגים"

פסל ליד כיסא גלגלים
LIN YILIN אני מצד ימין. חיקוי זה הוא פארסה, בכוונה הומוריסטית (L.Y)

 

אסטטיקה תחת בקרה עצמית.
LIU WEI נופים מספר 6. אסטטיקה תחת בקרה עצמית. האסטטיקה בעבודה יוצרת לידה מחדש (L.W)

 

אותיות משלטי פרסומות
אתה חושב שאתה יכול לעזור לה אחי? כל האותיות גנובות משלטי פרסומת. אני מאד אוהב את האור מהפרסומת המוארת, למרות שהוא מעשה ידי אדם (H.A)

 

ציור בתערוכה

הדשא השתול
QIN GA. מיניאטורה של המצעד הארוך. התיעוד על גופי אני, הוא להתגבר על מכשול התצוגה. זמנים גדולים חייבים בתצוגה (Q.G). המסע הארוך – מסע ברגל לאורך 10 אלפים קילומטר, שערכו הקומוניסטים בראשות מאו דזה דונג במלחמתם נגד הלאומנים – הגואומינדאנג בראשות צ'אי קיי שק על הנהגת סין ב – 1934 (ר.ה)

תמונה בבריכת דגים

בריכת הדגים
ZHANG HUAN. להעלות את מפלס המים בברכת דגים. שעמום הוא אמת. להרגיש, אלה החיים (Z.H) התמונה הראשונה – מתוך תצוגת וידאו המראה כיצד האמן מעמיד את המשתתפים בצילום לקראת הצילום, בתמונה הבאה (ר.ה)

 

ZHANG DALI.
ZHANG DALI. דיאלוג והרס. אני תמיד מתעד תגובות כאלה, זה מאפשר לעבודתי לעשות מהפכים ממונולוג לדיאלוג (Z.D)

 

פרוייקט החומה הגדולה
WU DAXIN. פרויקט החומה הגדולה. כך נראה הבית היחיד שנשאר על עומדו במקום ההפצצה בהירושימה. האמן הוסיף לאחד ממגדלי השמירה על החומה הגדולה שירטוט של הבית היחיד הלז (ר.ה)