המדריך הישראלי לעסקים בסין – טל רשף, הוצאת לומדון

הספר "המדריך הישראלי לעסקים בסין" יוצא לאור בדצמבר 2011, בזמן בו המשברים הכלכליים של מדינות מהערב מסמנים את המזרח, ובראשו כמובן סין, כיעד העסקי הבא שיעמוד בפני איש העסקים הישראלי.

הספר, כשמו כן הוא, בנוי על מנת להוות לקורא בו מדריך ברזי עולם העסקים של סין. הוא מתחיל מתיאור של תולדות ותרבות סין הנמצאים ברקע העסקים, עובר דרך מבנה הכלכלה הסינית והשתלבות הפעילות המפלגתית והפרטית בה, ועד לתיאור מפורט של כללי התנהלות עסקית, דרכים לנהל בסין משא ומתן ולגייס עובדים, לשווק ולנהל. כל אלה מכוונים אל איש העסקים הישראלי, אל נקודות החוזק של ישראל בסין, הקשיים שמהם יש להימנע וההזדמנויות שאותן ניתן לנצל.

טל רשף, מחבר הספר, הוא מנהל פורום אנשי העסקים אסיה – ישראל, הכתב של YNET כלכלה לענייני מזרח אסיה, יועץ להתנהלות עסקית בחברות סחר בינלאומי, ועוסק בפיתוח עסקי של חברות ישראליות למכירות במזרח אסיה.

Tagged טל רשףPosted in סין כלכלה ועסקים
עשינו מהפכה - כאן יכולה להיות המודעה שלך
אם לא תפרסם - איך יבואו

צור קשר

יש לכם משהו להגיד לנו? כיתבו לנו ונשמח לשמוע.